Wykupuję subskrypcję za 199 zł

Co znajdziesz w środku?

Wiedza zawarta w tym e-booku, pozwala mi z codziennych wizyt internautów na moich blogach zarabiać nawet na każdym kliknięciu w link. To właśnie moje blogi i social media są źródłem utrzymania mojej firmy.

Pomysły na monetyzacje contentu za pomocą poleceń - programy i platformy dla wielu branż. Ale też poradniki jak szukać takich programów

Pomysły na monetyzacje contentu za pomocą sponsrów i patronów, ale też reklam. Czyli kilka słów o ograniczeniu widoczności contentu i zarabianiu na sprzedaży linków.

Pomysły na własne produkty i narzędzia, które pomogą Ci w ich sprzedaży.

Co otrzymasz po zakupie?

7 strategii zarabiania na blogu

Poznasz najbardziej popularne metody zarabiania na blogu, ale też dostaniesz konkretne linki, które Cię pokierują dalej.

Polecanie innych za %

Najprostsza metoda zarabiania na contencie długoterminowo. Dostaniesz linki do najbardziej popularnych i rozbudowanych systemów poleceń.

Reklamy od sponsorów

Pokażę Ci jak możesz zarabiać na reklamach, jak pozyskiwać sponsorów i jak sprzedawąć linki i artykuły sponsorowane.

Własne produkty

Przedstawię Ci wiele różnych możliwości zarabiania na własnych produktach i usługach z dostępnymi narzędziami, z któych ja korzystam.

Dlaczego warto wybrać e-booka "Pisz i zarabiaj na blogu"?

E-book to spis strategii i pomysłów, które zaobserwowałem u najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorców, którzy działają w Internecie i które przynoszą pieniądze.

Zarabianie długoterminowo

Największy nacisk położyłem na zarabianie przez długi okres czasu małych kwot. Tak aby źródełko stale kapało.

Zarabianie krótkoterminowo

Poruszyłem tematy szybkiego zarobku na reklamach od sponsorów czy na platformach SEO, z których możesz pozyskać wielu klientów.

Pomysły na produkty cyfrowe

Opisałem również wiele pomysłów na zarabianie, na produktach cyfrowych - na które sam wydaje pieniądze - oraz usługach.

Pomysły na wpisy promujące blog

Na końcu e-booka znajdziesz szablony wpisów, które skutecznie promują bloga, ale też linki do wpisów, które działają u mnie.

Nie musisz wierzyć mi na słowo...

Co mówią inni o moim e-booku?