Audyt SEO i optymalizacja strony wwww

Poprawmy pozycje
Twojej strony

Pomożemy Ci poprawić widoczność Twojej strony internetowej w Google

Od czego zaczniemy?

Jak wygląda współpraca?

Sprawdź czy możemy Ci pomóc
Co charakteryzuje efekty naszej pracy?

Audyt i optymalizacja SEO dla biznesu online

  • Weryfikacja i optymalizacja szybkości strony
  • Analiza i poprawa UI / UX strony
  • Analiza i poprawa metadanych serwisu
  • Poprawa linkowania wewnętrznego
  • Zidentyfikowanie i eliminacja duplikatów treści
Sprawdź czy możemy Ci pomóc

Optymalizacja SEO WordPress'a i nie tylko

Optymalizujemy nie tylko strony wykorzystujące WordPress, ale też dedykowane platformy. Możemy też stworzyć wytyczne dla Twoich programistów.

Wycena współpracy

Jakiego budżetu potrzebujesz na audyt i optymalizację SEO?

od 1499 netto

Wykonamy dla Ciebie kompleksowy audyt SEO zgodny z dobrymi praktykami w branży, a jego wyniki zostaną Ci przedstawione w formie raportu.

Analiza konkurencji

Pokażemy Ci jak działa konkurencja i jakie efekty osiąga, wskażemy Ci obszary, w których możesz łatwo ich przegonić w wynikach wyszukiwania Google.

Dobre praktyki

Na koniec współpracy przekażemy Ci zbiór dobrych praktyk, którymi warto się kierować dbając o SEO swojego serwisu.

Raport i analityka

Każdy etap prac zostanie podsumowany raportem. Jednocześnie będziemy przyglądali się i reagowali na zmiany prezentowane przez narzędzie analityczne.

Bezpieczna umowa

Podpiszemy bezpieczną dla obu stron umowę z uwzględnieniem specyfiakcji audytu i optymalizacji SEO. Na potrzeby optymalizacji również podpiszemy umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Często zadawane pytania

Jaki jest czas wykonania audytu i optymalizacji?

Pierwsze elementy audytu SEO jesteśmy w stanie przedstawić nawet w ciągu 3 dni roboczych. Jednakże całościowy audyt i optymalizacja mogą zająć nawet około 30 dni roboczych. Wynika to z obserowania reakcji wyszukiwarek na zmiany w serwisie.

Jak wygląda rozliczenie za audyt SEO i optymalizacje serwisu?

Zwykle dzielimy płatność na 2 części. Pierwszą realizujesz po podpisaniu umowy, a przed wykonaniem audytu, a drugą przed optymalizacją SEO serwisu. Otrzymasz na wszystko fakturę vat.

Jakie dane dostępowe będę musiał udostępnić?

Na potrzeby realizacji audytu przyda się nam dostęp do narzędzia Google Search Console oraz Google Analytics, jednakże nie jest to wymagane. W przypadku optymalizacji będziemy potrzebowali dostępu do systemu CMS oraz serwera FTP Twojej strony.

Czy jeśli mam swoich programistów to będę musiał płacić za optymalizację?

W takim przypadku cena usługi się nie zmienia, ponieważ przygotujemy wtedy wytyczne dla Twojego zespołu programistów, których efekt wdrożenia będziemy musieli zweryfikować.

Od czego zależy ostateczny koszt audytu i optymalizacji serwisu?

Ostateczny koszt tej usługi zależy od wielkości i struktury serwisu. Wskazana cena dotyczy małych stron internetowych z ilością podstron mmiejszą niż 50. Im bardziej rozbudowany serwis, tym droższa usługa.

Co zalicza się do wykonywanego audytu SEO?

W ramach usługi analizujemy takie elementy strony jak: widoczność strony w google, widoczność konkurencji w google, treści w serwisie, semantyka HTML, UI i UX (w podstawowym zakresie), profil linkowy i linkowanie wewnętrzne, Core Web Vitals, metadane oraz duplikaty treści.

Formularz kontaktowy

Wypełnij formularz, przedstaw swoje oczekiwania i prześlij link do strony, a my odpowiemy Ci czy jesteśmy w stanie Ci pomóc!
Możesz też od razu wypełnić brief!