Pomożemy Ci poprawić widoczność Twojej strony internetowej w Google
Wspólnie zastanowimy się nad tym co chcesz osiągnąć, jakie problemy obecnie ma Twoja strona i jak możemy temu zaradzić.
Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy audyt SEO dotyczący struktury serwisu, treści, parametrów technicznych strony czy też analizy konkurencji.
Na podstawie audytu możemy przejść do optymalizacji SEO Twojego serwisu, w ramach którego wprowadzimy wszelkie niezbędne zmiany zgodnie z dobrymi praktykami.
Optymalizujemy nie tylko strony wykorzystujące WordPress, ale też dedykowane platformy. Możemy też stworzyć wytyczne dla Twoich programistów.
Jakiego budżetu potrzebujesz na audyt i optymalizację SEO?
Wykonamy dla Ciebie kompleksowy audyt SEO zgodny z dobrymi praktykami w branży, a jego wyniki zostaną Ci przedstawione w formie raportu.
Pokażemy Ci jak działa konkurencja i jakie efekty osiąga, wskażemy Ci obszary, w których możesz łatwo ich przegonić w wynikach wyszukiwania Google.
Na koniec współpracy przekażemy Ci zbiór dobrych praktyk, którymi warto się kierować dbając o SEO swojego serwisu.
Każdy etap prac zostanie podsumowany raportem. Jednocześnie będziemy przyglądali się i reagowali na zmiany prezentowane przez narzędzie analityczne.
Podpiszemy bezpieczną dla obu stron umowę z uwzględnieniem specyfiakcji audytu i optymalizacji SEO. Na potrzeby optymalizacji również podpiszemy umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Pierwsze elementy audytu SEO jesteśmy w stanie przedstawić nawet w ciągu 3 dni roboczych. Jednakże całościowy audyt i optymalizacja mogą zająć nawet około 30 dni roboczych. Wynika to z obserowania reakcji wyszukiwarek na zmiany w serwisie.
Zwykle dzielimy płatność na 2 części. Pierwszą realizujesz po podpisaniu umowy, a przed wykonaniem audytu, a drugą przed optymalizacją SEO serwisu. Otrzymasz na wszystko fakturę vat.
Na potrzeby realizacji audytu przyda się nam dostęp do narzędzia Google Search Console oraz Google Analytics, jednakże nie jest to wymagane. W przypadku optymalizacji będziemy potrzebowali dostępu do systemu CMS oraz serwera FTP Twojej strony.
W takim przypadku cena usługi się nie zmienia, ponieważ przygotujemy wtedy wytyczne dla Twojego zespołu programistów, których efekt wdrożenia będziemy musieli zweryfikować.
Ostateczny koszt tej usługi zależy od wielkości i struktury serwisu. Wskazana cena dotyczy małych stron internetowych z ilością podstron mmiejszą niż 50. Im bardziej rozbudowany serwis, tym droższa usługa.
W ramach usługi analizujemy takie elementy strony jak: widoczność strony w google, widoczność konkurencji w google, treści w serwisie, semantyka HTML, UI i UX (w podstawowym zakresie), profil linkowy i linkowanie wewnętrzne, Core Web Vitals, metadane oraz duplikaty treści.
Wypełnij formularz, przedstaw swoje oczekiwania i prześlij link do strony, a my odpowiemy Ci czy jesteśmy w stanie Ci pomóc!
Możesz też od razu wypełnić brief!