Zasady współpracy

Wartości jakimi kieruje się w trakcie współpracy

Zastanawiasz się, czy współpraca z tym gościem od WordPressa jest dla Ciebie? Zobacz czy nasze wartości się pokrywają.

Zasady współpracy dla klientów i współpracowników

  • To co robię jest uczciwe i takiego samego podejścia oczekuje od Ciebie i moich obecnych współpracowników
  • Jestem szczery, dlatego wolę usłyszeć bolesną prawdę niż miłe kłamstwo
  • Szanuję Twój i swój czas, dlatego w trakcie rozmów zawszę przechodzę do rzeczy i chcę rozmawiać o konkretach. Unikam spotkań, które mogą być mailem oraz informuje o orientacyjnych kosztach projektu od pierwszego kontaktu.
  • Traktuje ludzi z szacunkiem, w najgorszym przypadku z wzajemnością – dlatego bądźmy dla siebie mili i nie hejtujmy, a informacje dotyczące projektów przekazujmy zgodnie z zasadami udzielania feedbacku
  • Zobowiązania płacę w terminie (czasem nawet sam dopominam się o faktury)
  • Jeśli czegoś nie wiem to nie wymyślam, tylko szukam informacji, by uzupełnić wiedzę – jednakże czasem jeśli nie jestem w stanie pomóc to dowiesz się o tym. Wtedy zwykle pokieruje Cię do osoby lub firmy, która Ci pomoże.
  • Terminy są ważne, dlatego jeśli wiem, że umówiona data jest nieosiągalna, to mówię o tym. Od klientów również oczekuję feedbacku w określonym czasie, by dostarczać usługi zgodnie z założeniami projektowymi
  • Narzędzia wspierają moją pracę, ale nie zastępują jej w całości – dlatego wiele działań wykonywanych jest ręcznie, a te mniej ważne wykonują automatyzacje i AI.
  • Angażuję się w projekty klientów bardziej niż w swoje, bo to one są moją najlepszą wizytówką. Na pierwszy miejscu są stałe współprace.
  • Dbam o relacje partnerskie w biznesie, ale umowy są po to, by chronić obie strony – dlatego w umowach znajdziesz zapisy o karach, ale też przywilejach i obowiązkach.
  • Codziennie dbam o swój rozwój, by nie pozostać w tyle wśród ogromnej konkurencji na rynku tworzenia stron www i marketingu internetowego
  • Inwestuje w sprawdzone narzędzia, by ułatwić pracę sobie, i zadbać o efekty dla klientów (zobaczysz to już na etapie konsultacji ze mną)
  • Hejt to nie opinia czy feedback – stawiam na jasną i prostą komunikację
  • Planuje swoją pracę, a każda współpraca to projekt – listy to do, checklisty i praca w asanie to moja codzienność.

Kierujesz się tymi samymi lub podobnymi wartościami?

W takim razie warto byśmy porozmawiali o naszej współpracy. Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz na maila [email protected]