By Twój biznes mógł się rozwijać, warto wdrożyć do niego automatyzacje. W szczególności dotyczy to procesów, które są powtarzalne, ale nie są procesami kreatywnymi.

Zapraszam Cię do zapoznania się z narzędziami, które pozwolą Ci zautomatyzować znaczną część Twojej pracy! Linki do nich znajdziesz w nagłówkach.

Sales Manago

Cena: cennik nie jest dostępny publicznie

Sales manago - narzędzie do automatyzacji procesów marketingowo / sprzedażowych.

Określenie „narzędzie” to zdecydowanie zbyt mało dla tej aplikacji, jest to kombajn, który pozwoli zautomatyzować ogrom działań marketingowo / sprzedażowych w Twojej firmie.

Jedną z możliwości tej aplikacji jest zarządzanie bazą Twoich kontaktów, segmentacja i personalizacja kampanii. Możesz tworzyć profile 360 klientów na podstawie danych o ich zachowaniach i transakcjach, jakie wykonują.

Z tego poziomu możesz również zarządzać ich zgodami RODO, ale też dzięki sztucznej inteligencji możesz przewidywać kolejne działania klienta.

Dzięki modułowi email marketing zwiększysz zaangażowanie subskrybentów Twojego newslettera i otwieralność maili, dzięki automatycznemu czyszczeniu bazy z błędnych kontaktów poprawisz.

Dzięki modułom dla strony www zwiększysz zaangażowanie internautów, dynamicznie dopasujesz kody rabatowe dla najbardziej wartościowych klientów i wygenerujesz jeszcze więcej leadów!

Możesz przetestować Sales Manago za darmo!

Make (dawniej integromat)

Cena: dostępny nawet za darmo, kolejne pakiet od 9$ miesięcznie

Make narzędzie do automatyzacji procesów

Make to kolejne potężne narzędzie, które charakteryzuje możliwość połączenia większości popularnych aplikacji z innymi. Dysponuje ogromną galerią gotowych scenariuszy dla różnych gałęzi biznesu.

Możesz wybierać spośród szablonów dla analityków, operacji na systemach ERP, CRM i systemach sprzedażowych po aplikacje do komunikacji, e-commerce, edukacyjne, HR, marketing czy kalendarze.

Przykładowy scenariusz pozwala Ci dodać nowego subskrybenta Twojego newslettera do arkusza w Google Sheets. Możesz rozbudować każdy scenariusz, tak jak chcesz!

Darmowy dostęp ogranicza Cię do wykonania 1000 operacji w miesiącu na ponad tysiącu aplikacji. Jednakże każdy ze scenariuszy może być powtarzany najszybciej co 15 minut. W przypadku płatnych planów ten czas ogranicza się do 1 minuty.

Płatne plany pozwalają Ci łączyć się z endpointami różnych api od 60 razy na minutę do nawet 1000!

Przetestuj Make za darmo!

Zapier

Cena: dostępny nawet za darmo, kolejny pakiet od 88,79 zł miesięcznie (stan z dn. 01.06)

Zapier - narzędzie do automatyzacji procesów w biznesie

Zapier to alternatywa dla Make, działa na podobnej zasadzie, lecz chwali się tym, że jeden Zap (jeden scenariusz) może zawierać nawet 100 akcji, a aplikacja łączy się z ponad 4 000 innych aplikacji.

Jednym z ich wielu mott jest „Automate your busywork”, czyli „zautomatyzuj pracę, która wydaje się być produktywna, a tak na prawdę Cię tylko absorbuje” – trochę rozbudowałem tłumaczenie.

Zapier pozwala zautomatyzować ponad 4000 aplikacji na ponad milion sposobów – to ogrom możliwości! Niektóre z automatyzacji są dostępne tylko w przypadku płatnych pakietów, jednakże większość jest dostępna już w wersji darmowej.

Za darmo możesz wykonać do 100 zadań na miesiąc, tworząc 5 scenariuszy, a czas aktualizacji / reakcji wynosi do 15 minut. W przypadku planów płatnych te liczby się zmieniają drastycznie zmieniają sprawdź sam!

Przykładowy scenariusz pozwala Ci publikować tę samą treść na różnych portalach np: twitter, facebook, wordpress i innych lub w przypadku gdy otrzmyasz nowego leada, możesz poinformować cały zespół na różnych platformach, by skrócić czas reakcji do minimum.

Przetestuj możliwości Zapiera za darmo!

Baselinker

Cena: dostępny od 39 zł miesięcznie; darmowe testy przez 14 dni

Baselinker - narzędzie do zarządzania i automatyzacji w e-commerce

To narzędzie służy do integracji wszystkich Twoich platform e-commerce. Sprawdza się w przypadku początków w branży e-commerce.

W tej aplikacji możesz zarządzać swoim magazynem, napływającymi zamówieniami czy wysyłkami. Dodatkowo możesz również zautomatyzować procesy sprzedażowe i zarządzać produktami na marketplaceach, z których korzystasz.

Twórcy aplikacji zaczęli również tworzyć darmowe kursy dla swoich użytkowników, by mogli oni w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia.

Za pomocą baselinkera przekierujesz zamówienia do sklepu i systemu ERP, zintegrujesz się z allegro, eBay, Amazon, Google Shopping czy Etsy. Będziesz mógł zarządzać aukcjami i szybko wystawiać produkty.

Połączysz się również z wszelkimi możliwymi kurierami czy brokerami, będziesz mógł śledzić status przesyłek czy łatwo przekazywać te informacje do kolejnych platform!

To zdecydowanie jedno z najciekawszych narzędzi dla speców od E-commerce!

Bannerbear

Cena: najniższy pakiet od 49$ miesięcznie, darmowe testy na ograniczoną liczbę automatyzacji

Bannerbear - narzędzie do automatyzacji marketingu i nie tylko

Dzięki bannerbear zautomatyzujesz personalizowane działania marketingowe, będziesz tworzyć autmatyczne grafiki, video na podstawie szablonów.

Co ciekawe, to narzędzie do automatyzacji łączy się z wcześniej wspomnianymi Make i Zapier.

Przykładowy scenariusz pozwala Ci po umieszczeniu nowego wiersza w Google Sheets, stworzyć grafikę z szablonu, a następnie zaplanować post w social mediach z tą grafiką.

Do tworzenia swoich automatyzacji możesz wykorzystać kreator nocode lub kod Ruby, Node lub PHP.

Narzędzie pozwala na pełne dostoswanie szablonów dokumentów, grafik i filmów, automatycznie zmieni rozmiar czcionki, gdy zmieni się długość tekstu. Udostępnia również wiele innych udogodnień!

Portant

Cena: dostępny nawet za darmo, płatny pakiet od 29$ miesięcznie

Portant - automatyzacja wypełniania dokumentów danymi

Portant to narzędzie, które pozwala automatyzować nudną pracę na dokumentach z wykorzystaniem ekosystemu Google.

Przykładowy scenariusz pozwala po wypełnieniu formularza Google Forms, utworzyć na Twoim Google Drive nowy dokument tekstowy, na podstawie szablonu, w którym pod zmienne wstawiane są wartości, a następnie pozwala wysłać ten plik za pomocą Gmaila.

Dość przydatne narzędzie w przypadku tworzenia wielostronicowych dokumentów, które wypełniane są tymi samymi danymi. Zastosowanie znajdzie na przykład w rosnących biurach rachunkowych czy działach HR lub sprzedaży korporacji.

Przetestuj Portant za darmo do wygenerowania do 100 dokumentów miesięcznie!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *