Co powinna zawierać podstrona kariera? Struktura strony i obowiązkowe sekcje

Podstrona kariera to ważne miejsce dla firm, które się rozwijają i stale rekrutują pracowników. Dlaczego? To właśnie w tym miejscu będą oni szukali ciekawych informacji na temat zatrudnienia w Twojej firmie.

To informacje zawarte na tej stronie mogą zdecydować o zainteresowaniu Twoją firmą przez potencjalnych pracowników. Zapraszam Cię do sprawdzenia obowiązkowych sekcji na tej podstronie!

Sekcja podstrony kariera – historia firmy

Jednym z pierwszych elementów tej strony jest historia firmy. Jednakże nie taka, jaką umieścisz na stronie „o nas”. Tutaj powinieneś opisać:

  • jak powstała firma,
  • co działo się na początku,
  • co umiałeś i czego się uczyłeś,
  • jakie miałeś doświadczenie w danej branży,
  • jakimi wartościami się kierowałeś i jakimi się kierujesz teraz.

Jednakże pamiętaj o aktualizacji tej sekcji!

Szczegóły na temat firmy na stronie „kariera”

Kolejną sekcją, która interesuje potencjalnych pracowników, są szczegóły na temat firmy. W tym miejscu warto wspomnieć o:

  • jak działa firma,
  • godziny pracy,
  • liczebność zespołu,
  • miejsce i tryb pracy.

Jeśli firma jest mała, to opisz obecnych pracowników i udostępnij linki do ich profili. W przypadku większej liczebności warto wybrać kilku pracowników.

Podstrona kariera – Benefity dla pracowników

W tym miejscu warto również zachęcić pracowników do aplikowania. Opisz rzeczywiste profity i zalety pracy w Twoim przedsiębiorstwie.

Upewnij się, że są to prawdziwe wartości, a nie oklepane frazesy jak: „praca w młodym, dynamicznym zespole czy owocowe czwartki”.

Przykłady benefitów:

  • karta multisport / programy kafeteryjne,
  • dofinansowania do kursów / wydarzeń branżowych,
  • pakiety medyczne / ubezpieczeniowe,
  • posiłki firmowe,
  • bony podarunkowe,
  • zwrot kosztów za wyposażenie domowego biura.

Jednakże są też benefity, które zyskały popularność w ostatnim czasie:

  • dzień wolny w dniu urodzin,
  • zdrowe przekąski w biurze,
  • elastyczny czas pracy,
  • home office / praca hybrydowa,
  • pokój gier w biurze.

Oferty pracy na stronie „kariera”

W tym miejscu po prostu opisz stanowiska, na które szukasz pracowników.

Warto podzielić je ze względu na działy lub zespoły, by ułatwić skanowanie treści.

Opisz codzienne obowiązki, możliwości rozwoju, przewidywane widełki wynagrodzenia i szanse na podwyżkę.

Pamiętaj również o określeniu, na jaki typ umowy zatrudniasz.

Poza ofertami pracy warto zachęcić internautów do wysłania CV bez wyboru konkretnego stanowiska.

Opinie pracowników na podstronie kariera

Jeśli w Twojej firmie są pracownicy, którzy pracują już dłuższy okres, to zapytaj ich o to czy polecają pracę w Twojej firmie.

Przedstaw na stronie rekomendacje prawdziwych pracowników Twojej firmy.

Możesz je przedstawić w formie tekstowej, wraz ze zdjęciem pracownika lub w formie mini wywiadu, w którym pracownik opowiada o pracy dla Ciebie.

Jeśli nikt nie poleca pracy u Ciebie, to radzę Ci nad tym pomyśleć!

Prawdopodobnie nie jest to najlepszy pracownik (lub ty nie jesteś najlepszym pracodawcą).

Inspiracje strony kariera

Mimo tego, co przeczytałeś, nie wiesz, jak konkretnie powinna wyglądać taka podstrona? Zobacz, jak robią to wielkie firmy!

Stripe, allegro lub intercom.

Dołącz do mojego newslettera i odbierz checklistę landing page! Dzięki tej liście kontrolnej żaden ważny element nie zniweczy Twojej kampanii!

Wypełniając formularz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Webly Mate Sp. z o.o., NIP: 8272331034 w celu wysyłania newslettera, czyli informacji o produktach blogowych, usługach, nowościach czy promocjach zgodnie z polityką prywatności. Zgodę tę możesz w każdej chwili cofnąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *