Wtyczki do WooCommerce, które pozwolą Ci jeszcze łatwiej sprzedawać w sklepie online

3 min czytania
Wtyczki do WooCommerce, które pozwolą Ci jeszcze łatwiej sprzedawać w sklepie online

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy na platformie WooCommerce to z pewnością zastanawiałeś się jak możesz zwiększyć sprzedaż, dostosować formularz zamówienia do swoich potrzeb, a może po prostu zautomatyzować pewne procesy…

Opinie o Twoich produktach na niezależnych portalach

Opinie klientów mogą mieć ogromny wpływ na sprzedaż Twojego produktu.

Według badania przeprowadzonego przez BrightLocal, 90% konsumentów ufa recenzjom online tak samo, jak osobistym rekomendacjom.

I nie chodzi tu tylko o liczbę recenzji, ale także o ich jakość. Recenzje zawierające więcej szczegółów mają większy wpływ na decyzję o zakupie niż te, które zawierają mniej słów.

Ale co zrobić, jeśli nie masz wystarczającej liczby recenzji? Musisz o nie poprosić, ale spokojnie, ten proces możesz zautomatyzować za pomocą wtyczek:

Twoje produkty w porównywarkach cen

Porównywarki cen to kolejny kanał dotarcia do nowych klientów i możliwość promocji Twojego sklepu. Dlatego warto przemyśleć obecność w takich porównywarkach jak Ceneo, Nokaut czy Homebook.

Porównywarki cen bazują na plikach xml, wygenerowanych z Twojego sklepu, dlatego by zautomatyzować ten proces, możesz wykorzystać wtyczkę: Porównywarki Cen XML.

Dzięki tej aplikacji pliki XML dla wspomnianych porównywarek będą generowane automatycznie, ale także będą się one same aktualizować. Będziesz mógł również zastosować alternatywne nazwy, zdecydować o widoczności wariantów czy nawet wykluczyć niektóre produkty z plików XML.

Zobacz również inne poradniki i wpisy na temat WooCommerce

Twoje produkty w portalach z ogłoszeniami i marketplace

Innym kanałem dotarcia dla Twoich produktów do nowych klientów są portale z ogłoszeniami i marketplace’y. Tak jak w przypadku porównywarek możesz, a wręcz musisz ten proces zautomatyzować.

Wynika to z tego, że niektóre systemy sprawdzają, czy występuje rozbieżność pomiędzy przesłanymi plikami a stanem obecnym w Twoim sklepie. Dlatego by uniknąć ciągłego ręcznego przesyłania plików, powinieneś zadbać o odpowiednie narzędzie do integracji!

Edycja formularza zamówienia WooCommerce

Potrzebujesz nietypowy formularz zamówienia, by zbierać więcej informacji od klienta?

Za pomocą wtyczki Flexible Checkout Fields, zbudujesz zaawansowany formularz zamówienia, w którym pola będą opcjonalne czy nawet będą wyświetlać się w zależności od umieszczonych produktów w koszyku!

Za pomocą tej wtyczki dodasz pola tekstowe na krótkie teksty oraz te większe obszary tekstowe na wiadomości. Dodasz również pola typu radio, checkbox, select, kolor, data, czas, czy nawet pozwolisz klientowi wybrać kolor.

Personalizacja produktów w WooCommerce

Jeśli chcesz pozwalać na personalizacje produktów swoim klientom, to powstało już rozwiązanie dla Ciebie! Sprawdzi się ono np.: dla produktów z grawerami, nadrukami lub możliwością dodatkowego zapakowania, czy ubezpieczenia produktu.

Na podstawie wybranej wartości dodatkowego pola będziesz mógł dodatkowo naliczać opłatę lub nie.

Zobacz jak działa Flexible Product Fields. Dodatkowe pola możesz przypisać do różnych produktów, kategorii czy nawet tagów produktów, a ich wyświetlanie uzależnić od konkretnych warunków!

Własny thank you page dla produktu

Rozpieszczenie klientów wielokrotnie może przynieść wiele dobrego Twojej firmie. Jednym z takich działań może być dedykowana strona z podziękowaniami za zakupy.

Custom Thank You Page pozwala w ciągu kilku sekund skonfigurować włąsną stronę z podziękowaniem dla całego sklepu lub nawet dla każdego produktu.

Własną stronę z podziękowaniem możesz wykorzystać do zastosowania tzw. up-sellu lub po prostu podzielić się jakąś szczególną myślą z klientem.

Wykorzystaj do tego wtyczkę yith.

Ta lista będzie aktualizowana!

12 czerwca, 2022 | Ten od WordPressa | Woocommerce