Bramki płatności dla Twojego sklepu online na WooCommerce. Przykłady wtyczek do integracji

3 min czytania
Bramki płatności dla Twojego sklepu online. Jak wybrać najlepszą?

Zakupy w Internecie to ogromne dobrodziejstwo zarówno dla konsumentów, jak i dla firm. Jednak, jeśli robisz zakupy online, to na pewno zdarzyło Ci się korzystać z nieintuicyjnych bramek, które stosują ogrom przekierowań. Dlatego wybierając pośrednika płatności dla swojego sklepu, powinieneś wziąć pod uwagę kilka czynników.

Na co zwrócić uwagę wybierając bramkę płatności?

Wybierając bramkę płatności dla swojej witryny, należy zwrócić uwagę na kilka cech. Są to między innymi:

  • Opłaty za przetwarzanie płatności i obsługę kart spoza UE,
  • Bezpieczeństwo / Ochrona przed oszustwami,
  • Opcje płatności (takie jak subskrypcje – płatności cykliczne, raty 0%),
  • Obsługa portfeli elektronicznych i kart (Visa, Paypal, Google Pay, Apple Pay),
  • Obsługa Blika,
  • Integracja z bramką płatności (jak łatwo jest ją zintegrować z koszykiem).

Zacznij od spisania tego, na co ty zwracasz uwagę, wybierając płatność w trakcie finalizacji zamówienia w sklepach online. Zastanów się, co wybierasz odruchowo, ale też zapytaj znajomych jak wolą płacić za zamówienia.

W naszej kulturze wciąż nie przyjęło się zbyt dobrze „oddawanie” danych dostępowych do karty tj.: jej numeru, daty ważności i hasła zabezpieczającego. Natomiast na zachodzie, jest to normalne. My natomiast wolimy „szybkie płatności” w aplikacji, za pomocą Blika czy portfeli Google lub Apple.

Usprawnij proces sprzedaży za pomocą bramki płatności

Bramki płatności są najważniejszą częścią Twojego biznesu ecommerce. Pomagają one w przetwarzaniu płatności, zwiększaniu konwersji, a co za tym idzie zwiększaniu przychodów.

Bramki płatności działają jako pomost między Twoim sklepem internetowym a usługą przetwarzania płatności. Bramka zapewnia klientom interfejs do bezpiecznego wprowadzania danych karty kredytowej, a następnie przekazuje te informacje do odpowiedniego procesora płatności w celu autoryzacji.

Więcej narzędzi do sprzedaży na WooCommerce

Właściwa bramka płatności może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży

Jeśli prowadzisz sprzedaż internetową, wybór odpowiedniego pośrednika płatności ma zasadnicze znaczenie dla Twojego sukcesu. Dobra bramka płatności pomoże zwiększyć sprzedaż i dochody. Zapewni także klientom doskonałe warunki dokonywania zakupów.

Wybierając odpowiednią bramkę płatności, należy upewnić się, że jest ona łatwa w konfiguracji i obsłudze, ma skuteczny i dostępny dział obsługi klienta, oferuje bezpieczne transakcje.

Bramki płatności dostępne w Polsce

  • Stripe – szczególnie przydatna, gdy chcesz przyjmować płatności zza granicy
  • Tpay
  • PayU
  • Przelewy24
  • eService
  • paynow
  • paypo – szczególnie polecam do płatności opóźnionych (możliwość płatności za 30 dni)
  • hotpay – szczególnie polecam jeśli chcesz sprzedawać w ramach działalności nierejestrowanej
  • Blue Media

Jeśli interesują Cię gotowe integracje sklepu WooCommerce z bramkami płatności Payu, możesz wykorzystać rozwiązania opracowane przez WpDesk!

Znajdziesz tam integracje najpopularniejszych bramek płatności tj.: PayU, eService, Tpay i przelewy24.

Wybierając wtyczki od WpDesk dbasz nie tylko o komfort swoich klientów, ale też swój! Konfiguracja wtyczki jest bardzo prosta. Dodatkowo twórcy oferują niższe prowizje i brak stałych opłat za płatności kartą!

Podsumowanie

Bramki płatności to świetny sposób na usprawnienie procesu przetwarzania płatności, zwiększenie konwersji i podniesienie przychodów. Odpowiednia bramka płatności może pomóc w zwiększeniu sprzedaży, podniesieniu przychodów i zapewnieniu klientom najlepszych możliwych doświadczeń zakupowych.

Wybierz mądrze i zacznij sprzedawać w swoim sklepie!

10 czerwca, 2022 | Ten od WordPressa | Woocommerce